Proizvodi
HoloERP
Modernizacija poslovanja
Bolja kontrola nad poslovanjem
Vrhunsko rješenje krojeno po potrebama korisnika za poboljšanje poslovnih procesa. Radite KPI analize i pratite ključne pokazatelje uspješnosti.
Nesmetan rad s bilo koje lokacije
Sustav distribuiranih baza pobrinut će se za sinkronizaciju podataka u sustavima s više udaljenih poslovnica te osigurati rad i u slučaju nestanka internetske veze.
CJELOVITO, INTEGRIRANO RJEŠENJE ZA VAŠE POSLOVANJE
Cjelovit, integriran ERP sustav optimiziran za vođenje malih, srednjih i velikih poduzeća, uz automatizirane i standardizirane poslovne procese te mogućnosti prilagodbe specifičnim potrebama korisnika.
PODRŠKA ZA SVE OPERATIVNE SUSTAVE
HoloERP je jedinstveno multi-platformsko rješenje, bazirano na PostgreSQL bazi podataka, bez ograničenja veličine i broja korisnika i s razvijenim klijentskim aplikacijama za Linux, Microsoft Windows i Mac OS X operativni sustav u 32-bitnim i 64-bitnim verzijama te serverskim sustavima za Unix/Linux, uz podršku za menadžersko izvještavanje na iPhone i Android uređajima.
FLEKSIBILNA PRILAGODBA POTREBAMA KORISNIKA
Cjelovit, integriran ERP sustav optimiziran za vođenje malih, srednjih i velikih poduzeća, uz automatizirane i standardizirane poslovne procese te mogućnosti prilagodbe specifičnim potrebama korisnika.
POVEZUJE SVE POSLOVNE PROCESE
HoloERP svojim gotovim programskim modulima u kompletu podržava robno-materijalno, uslužno, građevinsko, agencijsko, proizvodno i financijsko poslovanje te obračune plaća. Za povezane poslovne subjekte mogući su objedinjeni izvještaji poslovanja, konsolidirana bilanca i sinkronizacija željenih podataka.
Ugostiteljstvo
Jednostavno i bezbrižno ugostiteljstvo
Q touch fiskalna blagajna
Aplikacija za kase s dodirnim zaslonom (touch screen) olakšat će Vam svakodnevni rad. Izaberite boje za grupe i ubacite slike artikala. Za narudžbe koristite vizualni prikaz stolova po lokacijama u objektu te unosite i birajte napomene. Kreirajte rasporede stolova za povremene evente, rezervirajte stolove i određujte slijedove narudžbi.
Android i web izvještaji
Efikasnije i modernije poslovanje "na dlanu". Potpunu kontrolu prometa i događaja unutar ugostiteljskog objekta možete imati na Vašem iPhone ili Android mobitelu u svakom trenutku i s bilo koje lokacije u svijetu.
NAŠ CAFEMAN ZA VAŠE UGOSTITELJSTVO
Koristeći najsuvremenije tehnologije, uz izravan kontakt i sugestije korisnika, razvili smo Cafeman aplikaciju koja u cijelosti osigurava podršku ugostiteljskom poslovanju. S ciljem da olakša svakodnevno poslovanje, Cafeman zadovoljava potrebe kako velikih restorana tako i malih caffe barova, zalogajnica, slastičarna, fast food-a i sličnih ugostiteljskih objekata.
UNAPRIJEDITE PRODAJU
Vaše poslovanje možete dodatno unaprijediti koristeći brzu Cafeman kasu, Tipro tipkovnice ili Q touch kasu za dodirni zaslon (touch screen) kao i razne prodajne opcije poput special offera, happy houra i loyalty programa za popuste. Lakše se organizirajte uz ispise narudžbi za kuhinje i šankove, zaslon u kuhinji za pripreme jela kao i zaprimanje narudžbi direktno za stolovima putem Android ili Orderman uređaja.
POVEŽITE SE I UPRAVLJATE POSLOVANJEM
Uz Cafeman imate kontrolu fiskalizacije, radnika i stanja zaliha, evidencije radnog vremena, inventure hrane i pića. Povežite Moj e-račun, naplatu kriptovalutama putem Paycek electrocoina, Massec Inventory za mjerenje pića u bocama, WEB mini bar za zaduženja na sobe i recepcije hotelskih sustava Protel i Room Raccoon.
Financije i plaće
Financije i računovodstvo
Kadrovi i plaće
Napravite automatske obračune i pošaljite platne liste na e-mail. Arhivirajte dokumentacije o radnicima i koristite predloške za rješenja i ugovore. Povežite obračune putnih naloga i blagajničke isplatnice u JOPPD te lako izradite ispravke i dopune obrasca. Uz obvezne izvještaje koristite detaljne analize troškova radnika.
Sustav za knjigovodstvene servise
Povežite se s klijentima koji koriste naše aplikacije i radite automatska knjiženja u financije. Uključite sinkronizaciju kontnog plana, partnera i ostalih parametara između korisnika. Za svoje knjigovodstvene usluge kreirajte fakture automatski iz ugovora i uštedite svoje vrijeme.
KNJIGOVODSTVO ZA SVE PRAVNE SUBJEKTE
Financijski moduli HoloERP sustava omogućuju Vam jednostavno vođenje svih oblika knjigovodstva, od trgovačkog i obrtničkog do neprofitnog. Kroz plaće kreirajte obračune i isplate plaća, drugog dohotka, dohotka od kapitala i neoporezivih naknada.
AUTOMATSKA KNJIŽENJA I SIGURNI PODACI
Povežite financije s ostalim modulima HoloERP-a i radite direktne prijenose, kao i automatska knjiženja iz robno-materijalnog, agencijskih kalkulacija marže, plaća, blagajna, osnovnih sredstava, sitnog inventara i putnih naloga uz razne mogućnosti postavljanja specifičnih shema knjiženja. Uz redovno ažuriranje svih zakonskih izmjena i uz razne alate za izvještavanje možete biti sigurni da ćete raspolagati relevantnim podacima.
KONTROLING, ANALIZE, BUDŽETIRANJE I KONSOLIDACIJA
S jednostavnim unosom podataka izvucite izvještaje iz financija i plaća za kontroling poslovanja po partnerima, djelatnicima, poslovnim jedinicama, mjestima troška, projektima i aktivnostima direktnog novčanog tijeka. Za povezana poduzeća koristite konsolidiranu bilancu. Kroz unos planova i budžeta pratite realizaciju i rezultate poslovanja usporedbama iz tekućeg i prethodnih razdoblja.
POVEŽITE FINANCIJE S DRUGIM SUSTAVIMA
Šaljite izlazne i zaprimajte ulazne e-račune putem Moj-eRačun servisa. Povežite financije i preuzimajte ulazne račune iz MC-Materials control i DocDoc DMS-a kao i izlazne račune iz Opera i Protel hotelskih PMS sustava, Renteon rent-a-car sustava ili agencijskih sustava ABC informatic – Sinesys i Direct Booker.
Turizam i usluge
Agencijsko poslovanje
Rent-a-car
Crew management
Kvalitetno upravljajte karijerama pomoraca kroz CrewERP softver za Crewing Agency, posebno specijaliziran za agencije koje se bave posredovanjem u vezi s pomorstvom.
Ugovori, servisi i radni nalozi
Pripremite sve ugovorene fiksne usluge za buduća razdoblja s klijentima i automatski ih fakturirajte. Upravljajte održavanjem, garancijama i popravcima vozila i opreme.
AGENCIJSKO POSLOVANJE
Za agencijsko poslovanje planirajte prodaju individualnim i poslovnim kupcima unosima cjenika izleta i tura, aranžmana za djecu i odrasle te smještaja po iznajmljivačima i objektima unutar sezona. Jednostavno unosite rezervacije i kreirajte ponude i fakture. Povežite ulazne i izlazne račune za kalkulacije posebnog postupka oporezivanja marže. Uspostavite automatsko kreiranje i fiskalizaciju računa za naplaćene usluge na WEB-u. Za proširenje prodaje turističkih kapaciteta povezani smo s ABC informatic i Direct booker sustavima.
RENT-A-CAR
Kroz komplet modula za rent-a-car vodite evidencije vozila i vozača, pratite raspoloživost vozila po poslovnicama te unesite transfere i ugovore s kupcima. Cjenike prilagodite agencijama, podagencijama i individualnim kupcima po sezonama te broju dana najma. Uz ugovore možete voditi evidencije šteta na vozilu, iznajmiti dodatnu opremu te automatski fakturirati stavke iz ugovora. Za veće rent-a-carove integrirani smo s Renteon sustavom za iznajmljivanje vozila.
CREW ERP ZA POMORCE
CrewERP sustavom unosite podatke i vodite detaljnu evidenciju i životopise pomoraca. Kroz pregled ugovora i kronološki pregled zbivanja s pomorcem, povijest plovidbi i alarmima za istek važećih dokumenata i certifikata efikasno upravljajte crew managementom i karijerama Vaših pomoraca.
POSLOVNI UGOVORI
Za poslovne partnere pripremite poslovne ugovore za sve dogovorene fiksne usluge i rabate za buduća razdoblja te ih automatski fakturirajte. Moduli su prilagođeni za property management, knjigovodstvene urede, stalne najmove prostora, softvera i opreme.
SERVIS I RADNI NALOZI
Moduli za servis i radne naloge olakšat će Vam poslovanje s održavanjem i popravcima vozila i razne opreme ili evidencijom reklamacija pod garancijama. Kroz unos odrađenih sati rada radnika i utrošenih materijala automatski fakturirajte izvršeni servis, a po potrebi možete vezati i serijske brojeve opreme.
KNJIŽNICA
Za organizaciju rada knjižnice evidentirajte naslove djela po autorima, izdavačima i vlasnicima. Unosite članove te zabilježite posudbe knjiga i kontrolirajte povrate.
VIDEO & AUDIO
Projekcija video usluga na više ekrana s naplatom pretplate uz More screens. ClikVox komunikacijski sustav za snimanje telefonskih razgovora.
Robno i trgovačko poslovanje
Maloprodaja i fiskalne blagajne
Loyalty, bonusi i kupoprodajni ugovori
Za stalne kupce koristite loyalty kartice i programe vjernosti skupljanjem bodova ili obračunima. Za katalošku prodaju unosite kupoprodajne ugovore i kreirajte automatske narudžbe dobavljačima te lako pratite rokove isporuke, reklamacije, zamjene i povrate.
Nabava, proizvodnja i skladišta
Kontrolirajte sve tipove skladišta od vlastitih veleprodajnih do komisijskih, tranzitnih i carinskih skladišta. Za lakšu nabavu pratite minimalne zalihe, unosite ugovorene cjenike s dobavljačima, kreirajte narudžbenice i pratite najave i zaprimanje robe. Proizvedite proizvode i poluproizvode uz HACCP ili ih rastavite, doradite i ugradite.
OBJEDINITE PROCESE TIJEKA ROBE
Kompletno trgovačko i robno materijalno poslovanje na jednome mjestu. Objedinite procese od nabave, uvoza, proizvodnje i komisije do kasa u prodavaonicama i izvoza. Na jednome mjestu ćete imati pregled stanja artikala po poslovnicama, rezervacija robe za kupca i potpunu kontrolu prometa, zaključaka i knjige popisa.
POVEŽITE SE I UNAPRIJEDITE PRODAJU
Proširite svoju prodajnu mrežu povezivanjem sa e-Kupi, Intramirror, Cettire i raznim drugim WEB shopovima ili Dromos sustavom. Za prodaju otrova kase su povezane FIS sustavom, a za veleprodaju lijekova sa Eskulap2000. Spojite POS uređaje za kartice od PBZ-Nexi, OTP ili Viva Wallet s našim blagajnama i naplaćujte kriptovalute uz Paycek electrocoin. Za programe vjernosti stalnim kupcima povežite Maven mule Salesforce aplikaciju te privucite kupce raznim pogodnostima.
ORGANIZIRAJTE SKLADIŠNO POSLOVANJE
Usavršite skladišno poslovanje po asortimanima, grupama, lokacijama unutar skladišta, automatskim međuskladišnicama i provodite inventure s barkod skenerima. Za specifičnu opremu koristite serijske brojeve, najam opreme i automatska fakturiranja, a za prehrambene proizvode uvedite HACCP sustav i automatski KEUB za pekare. Za poslovne partnere unosite ugovorene cjenike i rabate, šaljite račune putem Moj e-račun platforme te pratite pregled dugovanja kupaca iz evidencija uplata.
Hoteli i privatni smještaj
Barovi, restorani i mini-bar
Privatni smještaj
Olakšajte Vaš posao vođenja apartmana i pružanja usluga smještaja unosima sezonskih cjenika i automatskim fakturiranjem iz rezervacija.
Hotelsko financijsko izvještavanje
Za Vaše hotele povezali smo naše financijske module HoloERP-a s poznatim i stabilnim property management sustavima. Koristite kompletne financijske izvještaje po USALI metodama uz razne analize, planiranje i budžetiranje.
POVEŽITE BAROVE, RESTORANE I MINI BAR SA RECEPCIJOM
S našim fiskalnim blagajnama napravite zaduženja na sobe u Vašim smještajima brzim i jednostavnim izborom rezervacije i gosta u sobi. Povežite sobarice i recepciju putem WEB mini bar i housekeeping rješenja za iPhone i Android mobitele i računala na Microsoft Windows, Linux i MAC OS X. Za zaduženja na sobe povežite recepcije property management sustava Protel i Room Raccoon.
POJEDNOSTAVITE PRIVATNI SMJEŠTAJ
Bilo da pružate usluge u vlastitom smještaju ili vodite apartmane, olakšajte si "papirnati" dio poslovanja. Unosite cjenike smještaja po razdobljima unutar sezona, s boravišnom pristojbom ili bez nje, za jedan smještajni kapacitet ili više njih. Unosite rezervacije i automatski kreirajte ponude i račune. Ako želite booking i fakturiranje prepustiti nekom drugome, za Vas smo u potpunosti povezani s Direct bookerovim Booker toolsom.
SASTAVLJAJTE FINANCIJSKE IZVJEŠTAJE ZA HOTELE
Ako vodite velike hotele, uz naš HoloERP koji je povezan s Opera property management i MC materials control sustavima imat ćete kompletno rješenje. Kontrolirajte poslovanje cost centara i izradite financijske izvještaje po USALI metodama te pratite rezultate poslovanja kroz planiranje i budžetiranje.
Građevinarstvo
Građevinske situacije
Gradilišta i interne WEB narudžbe
Za učinkovitu komunikaciju poslovođa i inženjera na gradilištima uvedite interno WEB naručivanje. Organizirajte proces nabave materijala i opreme uz odobravanje internih narudžbi poslovođa i potvrde zaprimanja materijala na gradilištima za detaljnu analizu i kompletnu kontrolu poslovanja.
Betonare i kameni blokovi
Proizvodnju i dostavu betona kupcima povežite s obračunima vremena čekanja i fakturiranjem. Koristite posebne cjenike po gradilištima kupca uz automatsku proizvodnju betona i zaduženja zaliha. Unosima i prodajom kamenih blokova po dimenzijama direktno kreirajte knjigu blokova.
EVIDENTIRAJTE I ANALIZIRAJTE GRAĐEVINSKE PROJEKTE
Građevinski projekti koriste se za kontinuirano fakturiranje privremenih i okončanih situacija po gradilištima. Uz vođenje troškovnika evidentirajte izvršene radove i kontrolirajte preostale i vantroškovničke radove. Šaljite račune putem Moj e-račun sustava, utrošite materijale po gradilištima i radite analize građevinskih projekata. Direktnim prijenosima u financije možete još detaljnije pratiti uspješnost poslovanja po projektima. Ovisno o potrebama možete povezati HoloERP aplikaciju i s Adria kod sustavom za građevinsku djelatnost.
ORGANIZIRAJTE NABAVU NA GRADILIŠTIMA
Organizirajte poslovanje i povežite nabavu s poslovođama i inženjerima na gradilištima postavljanjem internih WEB narudžbi opreme i materijala iz kataloga putem mobilnih uređaja. Uvedite procese odobravanja internih narudžbi poslovođama i potvrde inženjera za zaprimanje materijala na gradilištima. Preuzmite nadzor nad poslovanjem Vaših gradilišta.
AUTOMATIZIRAJTE PROIZVODNJU I DOSTAVU BETONA I KAMENIH BLOKOVA
Ubrzajte "papirnati" dio proizvodnje i prodaje betona unosom dostavnica za automatsku proizvodnju betona i zaduženja materijala. Unosite kamene blokove s dimenzijama i prodajom unutar i izvan RH te direktno formirajte knjigu blokova. Fakturirajte pravnim i fizičkim osobama, uz prethodno ugovorene cjenike i uvjete po partnerima i njihovim gradilištima.
HoloDroid
Kontrola poslovanja
Ugostiteljske narudžbe
Ubrzajte i usavršite ugostiteljske usluge zaprimanjem narudžbi od gosta za stolovima, bez brige o zaboravljenim narudžbama te ih direktno šaljite kuhinji i šankovima.
Pregledi artikala i skladišna pakiranja
Uvedite barkod skener uređaje i jednostavno zapakirajte robu kupcima ili drugim poslovnicama. Zaprimite robu od dobavljača uz usporedbu količina s narudžbama.
Inventure zaliha
Na precizniji način provodite inventuru koristeći barkod skener uređaje. U svakom trenu provjerite detalje artikla kao i stanje po prodavaonicama i lokacijama unutar skladišta.
KONTROLA POSLOVANJA NA VAŠEMU MOBITELU
Modernizirajte poslovanje i preuzmite potpunu kontrolu svih Vaših prodajnih objekata. S Vašim Android mobilnim uređajem provjerite promete i događanja unutar objekta u svakom trenutku, s bilo koje lokacije u svijetu.
UNAPRIJEDITE USLUGU I PRODAJU
Uvedite jednostavno zaprimanje narudžbi direktno za stolovima putem Android uređaja i izravno ih šaljite kuhinji i šankovima. Izbjegnite mogućnost zaboravljanja i nesporazuma prilikom preuzimanja narudžbi te osigurajte kvalitetniju uslugu gostu, brzinu u radu i povećanje prodaje.
ORGANIZIRAJTE TIJEK ROBE U SKLADIŠTIMA
HoloDroid aplikacijom na barkod skener uređaju organizirajte zaprimanja robe od dobavljača i pakiranja robe kupcima kao i međuskladišni promet između poslovnica. Usporedite pakiranja s narudžbama i smanjite mogućnost pogrešnog slanja i zaprimanja robe.
PROVODITE INVENTURE I KONTROLIRAJTE ZALIHE
Barkod skener uređajima i HoloDroid aplikacijom precizno provodite inventuru i popišite stanje zaliha. Uvedite barkodove za pojedinačne artikle i veća pakiranja. Kontrolirajte stanja artikala po prodavaonicama te lokacijama unutar skladišta uz detaljan prikaz artikala.
Orderman
Kvalitetni i sigurni uređaji
Orderman ručni terminali usavršeni su za ugostiteljsko poslovanje. Prilagođeni su za sve situacije na terenu otpornošću na padove i vremenske uvjete. Uz visoku kvalitetu i moderni dizajn svojim funkcionalnostima osiguravaju jednostavno korištenje.
Poboljšanje usluge
Konobari mogu više pažnje posvetiti komunikaciji s gostima i na licu mjesta zaprimiti i poslati narudžbu kuhinji i na šankove, bez brige da će zaboraviti ili zamijeniti narudžbe.
Naplata i izdavanje računa
Ubrzajte uslugu i uštedite vrijeme konobara. Povežite Orderman uređaje sa POS aparatima za naplatu karticama i printerima za ispise računa.
VISOKOKVALITETNI UREĐAJI SPECIJALIZIRANI ZA UGOSTITELJSTVO
Orderman ručni terminali detaljno su prilagođeni ugostiteljskim zahtjevima. Visokokvalitetnim materijalima i unutarnjim metalnim okvirom imaju izuzetno izdržljivu konstrukciju za zahtjevne situacije na terenu. Otporni su na vodu, prašinu i manje padove, čime osiguravaju višegodišnji radni vijek. Orderman ručni terminal isporučuje se s dvogodišnjim planom usluge CareGold i mogućnošću produljenja do 5 godina.
JEDNOSTAVNO KORIŠTENJE
Moderan, ergonomski dizajn, dodirni zaslon (touch screen) i slobodno podesive bočne tipke osiguravaju jednostavno korištenje. Ordermani imaju 5-inčni HD zaslon s odličnom vidljivošću na otvorenom te se njime može upravljati i olovkom i prstom. Za brzi pristup najčešće korištenim funkcijama jednostavno ih dodijelite na bočne tipke.
IZDRŽLJIVA IZMJENJIVA BATERIJA
Napunjena baterija Ordermana traje do 18 sati. Baterija je izmjenjiva pa se može brzo i lako mijenjati u bilo kojem trenutku. Uređaji rade preko pouzdane Orderman radio frekvencije.
UNAPREĐENJE USLUGE I PRODAJE
Ordermani su integrirani i sinkronizirani s Cafeman 5 fiskalnim blagajnama te olakšavaju zaprimanje i slanje narudžbi u kuhinje i šankove. Koristeći uređaje izbjegavate mogućnost zaboravljanja i nesporazuma prilikom preuzimanja narudžbi te osiguravate kvalitetniju uslugu gostu, brzinu u radu i povećanje prodaje.
BRZA NAPLATA I IZDAVANJE FISKALNIH RAČUNA
Orderman je kompatibilan s vodećim POS rješenjima. Naplata i izdavanje računa gostu direktno za stolom olakšat će svakodnevni posao svakom konobaru.
Web izvještaji
Poslovanje "na dlanu"
Podrška za sve operativne sustave
Moguće je korištenje raznih operativnih sustava. Pratite poslovanje jednako na svim Vašim uređajima bez obzira jesu li na Android, iPhone, Linux, Mac OS X ili Microsoft Windows instalacijama.
Analize i grafovi
Sagledajte širu sliku i analizirajte Vaše poslovanje uz vizualne grafičke prikaze. Pratite dnevne, tjedne, mjesečne i godišnje rezultate i usporedite ih s prethodnim razdobljima, za lakše i kvalitetnije donošenje odluka.
MODERNO I EFIKASNO
Uz WEB rješenja možete imati efikasnije i modernije poslovanje, uz potpunu kontrolu na svim Vašim mobilnim uređajima i računalima.
KONTROLIRAJTE POSLOVANJE
Pratite promete, radnike i događaje u realnom vremenu za sve svoje objekte u svakom trenutku i s bilo koje lokacije u svijetu. Analizirajte dnevne, mjesečne i godišnje izvještaje prodaje, kontrolirajte stanje zaliha i dugovanja od kupaca.
ANALIZIRAJTE GRAFOVE I DONOSITE ODLUKE
Donosite precizne i kvalitetnije odluke uz vizualne grafičke prikaze za lakše analize i bolje praćenje rezultata Vašega poslovanja.
PODRŠKA ZA SVE OPERATIVNE SUSTAVE
WEB izvještaji pružaju podršku za menadžersko izvještavanje na Vašim iPhone i Android uređajima kao i na svim Vašim računalima s Linux, Microsoft Windows i Mac OS X operativnim sustavima.